Letzte Abfahrt - Reisverslag uit Kirchberg in Tirol, Oostenrijk van Bart Sikking - WaarBenJij.nu Letzte Abfahrt - Reisverslag uit Kirchberg in Tirol, Oostenrijk van Bart Sikking - WaarBenJij.nu

Letzte Abfahrt

Door: Bart Sikking

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 Januari 2014 | Oostenrijk, Kirchberg in Tirol

Het zit erop. Het is maandag 17.30 uur en zijn zonder breuken en kwetsuren terug in het hotel, na nog een heerlijke, laatste skidag! De sneeuwcondities waren opnieuw briljant en ook het zonnetje heeft zich vanochtend nog even laten zien. Om 16.00 uur klonken we in z' Röhrmoos, onderaan de piste, op een incident-loze afloop en een heerlijk verblijf hier. Nu nog de auto even uitgraven en ook Marco en ik kunnen de thuisreis aanvaarden.

Gisterenavond van Marcel en William nog leren hartenjagen. Hoewel ik de taktiek op enig moment wel in het snotje kreeg, verloor ik natuurlijk kansloos van de mannen, die dat al spelen sinds ze elkaar kennen. Vanochtend werd er nog een nieuw element aan de vakantie toegevoegd: de koortslip. Ik voelde 'm gisteren al aankomen, maar vandaag was hij er in volle glorie. Gelukkig is daar dan broeder Marco die de halve apotheek bij zich heeft en dus ook een crèmetje voor mijn koortslip.

Inmiddels zijn we opgefrist voor het diner en beginnen we inpakkende bewegingen te maken. Morgen om 7.30 uur aan 't ontbijt en kort daarna begint die Heimreise. Ook alweer leuk. We zien uit naar onze gezinnen en kijken nu al terug op een geweldig leuke tijd hier.

Bis bald!

• 27 Januari 2014 - 18:04

Nisette:

En nu ook bij de juiste dag en niet bij gisteren:
    Ja mannen, het zit er bijna weer op. Zo te lezen voor herhaling vatbaar?
    Graag eerst veilig thuiskomen.
    De andijvie stampot met shoarma is hier al gereserveerd, dus wie wil aanschuiven zal op tijd een bestelling moeten doorgeven :)
    Toetje: apfelstrudel mit echte sahne?
    Tjuss, bis morgen.

• 27 Januari 2014 - 22:30

Marjanne:

Het klinkt allemaal fantastisch! Ook handig om heel beneden te komen op de laatste dag. Ha, ha... Nu nog een goede thuisreis.