Home sweet home - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Bart Sikking - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Bart Sikking - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Bart Sikking

Blijf op de hoogte en volg Bart

28 Januari 2014 | Nederland, Hoofddorp

We zijn thuis! Vanochtend om 8.15 uur reden we twee-aan-twee de besneeuwde oprit af van ons hotel, opnieuw in een met poedersuiker bestrooide, witte wereld. Temperatuur: -2 *C. Vanmiddag tussen vijf en zes draaiden we onze woonplaatsen binnen, na probleemloze terugritten. Temperatuur: +9 *C. Wat er ook gebeurt, wij hebben onze winter binnen!

De nasmaak van onze zesdaagse is bijzonder goed. En het aardige is dat we het niet alleen reuzeleuk hebben gehad; we hebben ook nog wat geleerd! Dankzij 'tuinman' William (directeur-eigenaar van vijf tuincentra in Nederland en Duitsland) kunnen wij nu een Dieffenbachia, een Ficus en een Clivia van elkaar onderscheiden. Elk ontbijt en elk diner oefende William even met ons, totdat we ze foutloos konden aanwijzen in de jaren zeventig inrichting van onze Oostenrijkse eetzaal. Voelt echt goed...

Hé mannen, dank-jullie-wel voor deze heerlijke minivakantie. Jullie waren errug goed gezelschap om mee op pad te zijn. Hoop jullie snel te zien voor de after party! Groeten aan jullie vrouwen en gezinnen die ons toch maar mooi een kleine week lieten gaan.

Later!

• 28 Januari 2014 - 22:22

Nisette:

Fijn hoor de man(nen) weer thuis. De Kaiserscharrn is al gegeten, heerlijk en dank!
    Geniet ook weer van het winterse Nederland.....met regen en al.
    Slaap lekker zonder omgezaagde bomen en het raam weer de hele nacht open!

Thanks voor alle leuke, gezellige, grappige avondverhalen.